Laivu piekarināmie iekšdedzes dzinēji
#1 OFFLINE
Izveidots 08 oktobris 2021 - 07:47
Kuru no motoriem ieteiktu-Mercury,Suzuki vai Honda 2.5hp
#2 OFFLINE
Izveidots 19 decembris 2019 - 20:19
Saprotu nav sludinājumu sadaļa, bet varbūt kādam copes kolèğim kautkas no tāda ir, labprāt par saprātīgu summu iegādāšos. Paldies! 20191218_122215.jpg 110,04K 4 reizes lejupielādēts
#3 OFFLINE
Izveidots 05 aprīlis 2019 - 20:17
Sveiki,vai kāds var izskaidrot kas pa vainu ,merkurs 4hp 4taktu ,stovot uz vietas uzdot gāzi vairāk par pusi sāk raustitiees,itka kautkas atsledz? Brauc itkā normāli !
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Izveidots 13 aprīlis 2018 - 18:57
#6 OFFLINE
Izveidots 13 aprīlis 2018 - 16:10
Ir pienācis pavasaris, izrādās nēsmu samainījis dzinējam eļļu, dzinējs Tohatsu 9.8 4T, dzinēju nopirku ziemā, nezinu eļļas ir mainītas vai ne, kāds varbūt var paskaidrot, kādu eļļu dzinējā labāk liet, un kādu kājā.
#7 OFFLINE
Izveidots 04 marts 2018 - 08:02
Visām Yamahām ir tāda attiecība. Pirms kāda laika jau bija tāds jautājums.
#8 OFFLINE
Izveidots 03 marts 2018 - 16:49
Jautājums spečukiem!
Atpeldēja no Norvēģijas Francijā ražots divtaktu Yamaha 9,9 Zs laivas motors, pie degvielas ventīļa rakstīts bencīna- eļļas attiecības 1/100. Vai nav kautko sajaukuši?
Tā jābūt
#9 OFFLINE
Izveidots 03 marts 2018 - 14:30
Jautājums spečukiem!
Atpeldēja no Norvēģijas Francijā ražots divtaktu Yamaha 9,9 Zs laivas motors, pie degvielas ventīļa rakstīts bencīna- eļļas attiecības 1/100. Vai nav kautko sajaukuši?
#10 OFFLINE
Izveidots 05 novembris 2017 - 13:21
Šodien jāmēģina, bet saprotu, ka šķidrumam jābūt niknam lai būtu rezultāts
#11 OFFLINE
#12 OFFLINE
Izveidots 04 novembris 2017 - 20:34
Grbēju pajautāt sekojošu lietu, laivas dzinēja korpuss ir pārklājies ar tādu kā kaļķa kārtu vai ko tamlīdzīgu, ar ko to štruntu varētu notīrīt? mēģināju ar 646 nekā, ar breikklīneri nekā, vēl ar vis'diem štruntiem, nepadodas vells. Varbūt kādam ir idejas??
#13 OFFLINE
Izveidots 08 jūnijs 2017 - 10:52
Paldies, Bums, par atbildi!
Tagad atceros, ka blīvslēgs pagājušogad arī tika mainīts, tā ka šo variantu noliekam malā.
Visticamāk, ka vajadzīgi slīpēšanas darbi, bet vispirms tomēr jāpaprovē vienkāršākais - jāaizved meistaram, lai pārvelk galvas skrūves.
#14 OFFLINE
Izveidots 08 jūnijs 2017 - 10:00
Velces režīmā parasti arī pārkarst jo apgriezieni mazi un sūkņa ražība nepietiek Velces motorus pārtaisa samazinot dzenskruvi Apgriezieni lielāki gaita lēnāka Šajā gadījumā motors strādā uz vidējiem apgriezieniem un dzese kā arī eļļošana ir perfekta gaita paliek tāda paša kā braucot uz mazajiem apgriezieniem
#15 OFFLINE
Izveidots 08 jūnijs 2017 - 09:56
kloķenes gala blīvslēgs/tas ir jāskatās/
Vai arī 99% gadījumos ārstējas ar galvas pārvilkšanu.
Manas domas tas ir tāpēc ka japuškas lieto galvas blīvei plānu alumīniju ar mikroskopisku plastika kārtiņu Vispirms pārvelc galvas skruves Tikai noteiktā secībā.ja nepalīdz tad galvas slīpēšana un blīves maiņa izmantojot termo hermetiku Var šķilt klāt nākamajā dienā pēc hermetika sacietēšanas
#16 OFFLINE
Izveidots 08 jūnijs 2017 - 08:17
Sveiki, pajautāšu arī šeit !
Yamaha 4taktu 4hp (ap 2005 g.)motorītim kartera eļļā spiež ūdeni. Motors pagājušajā gadā pabija pie meistariem. Nebija skaidri redzams, kur ir problēma. Tika nomainīta galvas blīve un vēl šādas tādas lietas (precīzi vairs neatceros visas nomainītās pozīcijass, jo tas papīrs ir jau pazudis). Pēc remonta pa vasaru motors nobrauca kādas 70 stundas, pārsvarā velces režīmā, bet bija arī pārbraucieni. Pa vasaru problēmu nebija, bet rudenī atkal parādījās. Pārkaršanas faktam maz ticu, jo dzese darbojas normāli. Varētu būt mikroplaisa dzinēja blokā, vai galvā ? Kur tam vispār satiekas ‘dzesēšanas un eļļošanas sistēmas ? Kur dzesēšanas sistēmā ir lielāks spiediens, nekā eļļošanai ?
Kāds ir saskāries ar šādu kaiti ?
#17 OFFLINE
Izveidots 23 maijs 2017 - 14:55
Pagājušajā gadā laivas motoram piemontēju šitādu:
IMG_20170520_112248012_HDR.jpg 250K
3 reizes lejupielādēts
Pirms plāksnes pievienošanas, iedodot ručkā, drīz pēc iziešanas uz glisi, laiva pārvērtās par delfīnu. Tagad šis efekts ir pilnībā novērsts. Ātrums praktiski nav samazinājies, bet gaita daudz stabīlāka.
#18 OFFLINE
Izveidots 17 maijs 2017 - 09:46
Varbūt ir atrodams tāds zobrats arī metāla izpildījumā?
Droši vien pazīstams virpotājs/frēzētājs ar padomjlaika rūdījumu varētu palīdzēt. Tajā laikā šādus paši gatavoja svilpodami.
#19 OFFLINE
Izveidots 17 maijs 2017 - 09:42
dzenskrūve nav uz šplinta bet stāv uz šlicēm un nav nekāda aizsardzības pret dzenskrūves nolauzšanu ja kaut ko aizķer tad lāpstiņa nost un jāliek jaunu dzenskrūvi?
Drīzāk vārpstu salieks nekā lāpstiņa nolūzīs. Ir bijis gadījums ar 50 zs motoru - dzenskrūves vārpsta salocīta, kā arī vertikālajai vārpstai savērptas šlices, kas fiksējas motorā.
#20 OFFLINE
Izveidots 17 maijs 2017 - 07:47
Kungi, nepieciešams padoms. Motors Honda BF 5A (2008g), čābīgi strādā starteris, apsekošanas laikā krita aizdomas uz bildē redzamo plastmasas zobratu, kas ir stipri padilis un neķer metāla zobratu kā nākas.
Vai šis zobrats ir kur atrodams bez www.honda-power.lv? Varbūt ir atrodams tāds zobrats arī metāla izpildījumā?
P.S. Atvainojos, ja tehniski termini tiek lietoti nepareizi! Būšu pateicīgs par padomu!
Pievienots(ie) fails(i)
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Izveidots 03 februāris 2017 - 14:25
Labdien ! Kas varētu būt par vainu ja 25 hp 2t Johnsonam pa desēšanas izvadu nāk arī dūmi ? Galvas blīve ? plaisa galvā vai cilindrā ?
#23 OFFLINE
Izveidots 16 novembris 2016 - 20:05
Ja reduktorā nav ūdens tad nekaitē Kaut gan ja arī viš tur ir tad sakults emulsijā un arī mīnusi neskādē
Paldies!Tagad sirds būs mierīga.
#24 OFFLINE
Izveidots 16 novembris 2016 - 15:33
Ja reduktorā nav ūdens tad nekaitē Kaut gan ja arī viš tur ir tad sakults emulsijā un arī mīnusi neskādē
#25 OFFLINE
Izveidots 16 novembris 2016 - 15:31
Jautājums pierezējušajiem.Kur vislabāk pa ziemu glabāt laivas benzīna motoru?Vai mīnusi viņam nekaitē?
#26 OFFLINE
Izveidots 17 oktobris 2016 - 16:02
Dzenskruvei ir aizsardzība tur ir gumijas demferis /sajūgs/kurš sitienus amortizē
#27 OFFLINE
Izveidots 17 oktobris 2016 - 14:00
Man jautājums meistaram par motoru dzenskrūvi suzuki 6, vai tā ir ka šiem motoriem dzenskrūve nav uz šplinta bet stāv uz šlicēm un nav nekāda aizsardzības pret dzenskrūves nolauzšanu ja kaut ko aizķer tad lāpstiņa nost un jāliek jaunu dzenskrūvi?
#28 OFFLINE
Izveidots 11 augusts 2016 - 15:39
Pārdevējam jo biežāk jo labāk Pirmo eļļu nomaini pēc 20-30 stundām pēc tam pēc 100
Paldies!
#29 OFFLINE
Izveidots 11 augusts 2016 - 15:10
Pārdevējam jo biežāk jo labāk Pirmo eļļu nomaini pēc 20-30 stundām pēc tam pēc 100
#30 OFFLINE
Izveidots 11 augusts 2016 - 09:48
Pārdevējs saka,ka eļļas jāmaina pēc 20 darba stundām,bet instrukcijā rakstīts,ka pēc 100.Kā tad īsti ir?Gribētos zināt Buma viedokli.
Vairāk ierakstu ar atslēgvārdiem: laivu motori, laivu dzinēji, iekšdedzes dzinēji, dzinēju apkope, laivu dzinēju remonts
Copes forums →
Sludinājumi →
Īre - Noma →
Laivu elektromotoru nomaTēmu uzsāka motorunoma , 12 mai 2014 kur var iznomāt elektromotoru un 7 vēl... |
|
Brīva vieta reklāmai (pozīcija Nr.8)